MediaTory – kampania promocyjna 2007

[Wyzwanie]

Sprawić, by na zupełnie nową (rok 2007), nieznaną imprezę przyszło 1100 ludzi.

[Zasoby i narzędzia]

500 plakatów B1, spoty w rozgłośni studenckiej, plakaty B2 w 15 tramwajach. Brak grafika z prawdziwego zdarzenia, który wykona plakat.

.
[Założenia]

• Nazwiska działają jak magnes bez względu na grupę docelową.

• Najbardziej przyciąga rywalizacja/konfrontacja znanych nazwisk.

• Zwykły człowiek rzadko ma okazję uczestniczyć w elitarnej gali.

• Krakowianie lubią, gdy coś znaczącego dzieje się w ich mieście, a nie w stolicy.

[Rozwiązanie]

Hasła główne:

a) Sekielski i Morozowski vs. Żakowski w Krakowie!

b) Durczok i Pochanke vs. Lis w Krakowie!

Rozwinięcie:

Żakowski, Miecugow, Kolenda-Zaleska, Lis, Metz… i inne gwiazdy polskiego dziennikarstwa na jednym show w Krakowie. Gala rozdania Studenckich Nagród Dziennikarskich – MediaTory. Przyjdź i poczuj się jak VIP!

[Efekty]

W Auditorium Maximum galę oglądało ok. 1500 osób. To o prawie 300 więcej niż powinno. Około 300 osób oglądało Galę na telebimach w holu. Nie wiemy, ile w ogóle odeszło z kwitkiem. Wiemy natomiast, że przeżyliśmy chwilę grozy, gdy agresywne Panie w wełnianych hełmofonach projektu toruńskiego złamały opór ochrony, bo „one muszą zobaczyć Pana Kamila i Pana Tomasza”. Drugim efektem ubocznym była łatka jaka przylgnęła do MediaTorów. Łatka imprezy, „na którą można wejść tylko cudem lub po znajomości”.

———–

Hasła były wymyślane podczas burzy mózgów członków zespołu organizującego pierwszą edycję plebiscytu.

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s