Studenci zatrudnili fikcyjnych dziennikarzy

…czyli jak fikcyjni dziennikarze przechytrzyli Google i zarobili prawdziwe pieniądze.

Były wakacje, a my wciąż mieliśmy za mało pieniędzy, żeby MediaTory miały transmisję w TVP. Na spotkaniu ostatniej szansy my – czyli zespół organizatorów mieliśmy wymyslić super kreatywną akcję, która nie wygeneruje kosztów i sprawi, że mimo kryzysu sponsor transmisji się znajdzie. W krakowskim Sekrecie przy Plantach (polecam) narodziła się akcja pod kryptonimem Pocztówka.

PS. Ostatecznie na TVP pieniędzy zabrakało, ale transmisja w Onecie też brzmi dumnie!

* Autorem pomysłu, żeby nadawcami pocztówek byli dziennikarze był Andrzej Brylak. Copy na pocztówkach to wspólny wysiłek Mateusza Smółki, Moniki Boryckiej (spóźniłaś się wtedy, jak zwykle, dlatego jesteś  za Matem)  oraz mój. Stronę www dostosował do akcji Krzysiek Gruszczyński. Za produkcję akcji odpowiedzialny był zespół MediaTorów, którym w tym projekcie koorydnowałem. Jak przebiegała produkcja – fotorelacja krok po kroku.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s