MediaTory 2010

Czwarta edycja MediaTorów przyniosła kolejne umocnienie marki na rynku:

– pierwszy raz o nagrodach informował żółty pasek w tvn24;

– pierwszy raz w dzień po wręczeniu nagród o samej gali w 7 minutowym (!)  „lajfie” jeden ze zwycięzców opisywał całość wydarzenia;

– po raz kolejny największa sala w Krakowie (Auditorium Maximum, 1250 miejsc) była wypełniona po brzegi;

– pierwszy raz finał plebiscytu został wprost i na piśmie porównany do gali wręczenia Oskarów 😉

– Magdalena Jethon wymieniła nagrodę dla Wojciecha Manna  wśród najważniejszych wydarzeń minionego roku w branży radiowej.

W 4 edycji odpowiadałem za doradztwo strategiczne. Największym wyzwaniem było przefromułowanie zasad przyznawania kategorii AuTORytet oraz związane z tym zaplanowanie dwutorowej kampanii reklamowej („przyjdź na Manna? czy przyjdź na MediaTory?).  Najtrudniejsza – komunikacja antykryzysowa w związku z nagłym odwołaniem (na 5 godzin przed startem imprezy) wizyty na Gali jej głównego bohatera Wojciecha Manna oraz związana z tym realizacja telekonferencji na lini:  Auditorium Maxiumum – mieszkanie p. Manna.Ku zaskoczeniu wszystkich…udało się 🙂

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s