Najszybsza reakcja reklamowa na złoto Justyny Kowalczyk

Promocja książki przez RTM

Akcja real-time-marketingowa promująca książkę „Justyna Kowalczyk. Królowa Sniegu”.
Czas produkcji: 1 godzina.
Koszt: 200 zł.
Wyświetlenia filmiku na YT: >160 tys.
Akcja okrzyknięta „najszybszą reakcją reklamową na złoto Justyny Kowalczyk”. Zapewne znaczenie miał fakt, że akcja wystartowała 30 sekund po zwycięstwie Kowalczyk.
.

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s