Pierwsza reklama natywna na AszDziennik

We współpracy z „AszDziennik – Najlepsze zmyślone newsy w kraju” przygotowaliśmy pierwszą w historii tego serwisu reklamę natywną. Rzecz dotyczyła książki „Unicestwienie” Jeffa VanderMeera. Statystyki wpisu (kliknięć i zasięgu na FB) były dużo wyższe niż statystyki średniego wpisu na AszDziennik – co obie strony uznały za sukces). Zobacz cały wpis.

Zrzut ekranu 2014-05-14 o 18.10.29

 

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s