PornHub Creative Director Challenge

The world’s biggest archive of… nothing.

Świat obiegła wiadomość, że PornHub szuka dyrektora kreatywnego. Wraz z Piotrkiem Cebo (grafikiem) zgłosiliśmy dla zabawy pracę „Nothing”. A dalej to już straciliśmy kontrolę: główna strona 9gag, główna Wykopu, a potem Business Insider… No i te newsy: „Polak ma szansę zostać dyrektorem PornHub”. Praca wygrała w światowym głosowaniu internautów: zdobywca drugiej miejsca uzyskał… 10 razy mniej głosów. Media na całym świecie posługiwały się naszą pracą do ilustrowania materiałów o konkursie. Jury złożone z przedstawicieli PornHub na zwycięzce wybrało jednak inną pracę, nam przyznając miejsce numer 2.

pornhub

 

Wybrane publikacje o naszej pracy:

 

Onet
tvn24
gazeta.pl `

AdFreak
Dailydot
Adweek
Business Insider

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s